nu är det såhär att

imrogon så är det nyårsafton, dagen jag har bävat för sen 2 veckor tillbaka. men jag ahr snackat lite med the grrrls och just nu så ser jag fram emot det jättemycket :)
jag är på enighetens väg ikväll, jag gillar att var här. det är nästan lite hemma! jag, philip och max skulle kolla på film förut, och när philip skulle sätta i dvdn så råkade han välta max's snowboard. den ramlade med smalsidan på mitt knä. krossade det mitt itu. NÄ, men nästan. fyjävlafan vad ont det gör. philip säger att om det inte går över måste vi åka in imorgon, det kan vara krossat :O det skulle faktiskt vara lite spännande..... jag ahr aldrig vart på sjukhus förr. eller jo, när jag var liten och hade krupp. men det kommer ju inte jag ihåg ju.

philip tog med sig en tidning och gick NER på toa.
"HMMMM"
föresten så är philip och max två jefla fisungar. hehee. stockholm i övermorgon och jag kan inte längta mer :D PARTY PÅ LÖRDAG!


Kommentarer
Postat av: Nonton

bajs :)

2009-01-01 @ 17:35:20
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0