navid navid navid

sitter på biblan just nu, slutade egentligen tjugo i 10 HEHE men eftersom vi inte behöver gå på svenskan i eftermiddag så skulle vi jobba lite med vår redovisning :) så nu sitter JAG, FRIDA, RUT, EMMA och LINNEA här på varsin dator och jobbat gärnet :D varvat med lite bdb ofc ofc. philip sov hos mig inatt dåva, det var supermysigt. och imorse blev det nutellafrulle <3333<3<3 det regnade när vi gick till bussen så nu är min strumpa helt blöt, arghhhh. nu blev jag trött. och hungrig fan. ska vara kvar på skolan till tre, för att följa med philip. men det är ganska bra för då kan jag plugga massa hihihihihi.

nu ska jag fortsätta skriva om världens bästa navid.

Kommentarer
Postat av: Nonton

navid har en kub på sin blogg ._.

he is now one of us!

2008-12-12 @ 12:42:03
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0