min dag

igår så var jag hemma hos philip i lindsdal. mys som vanligt. vi högg gran och åt godis. sen åkte jag till amina, och halleluljah för den bosniska maträtten måste jag säg. helt sic hur jävla gott det är :D:D:D:D sen blev det skolkatalog, vattenpipa, guitar hero och singstar ABBA resten av kvällen. plus politik+annatdiskussion på natten. jävla fan vi gick och la oss vid 2 :D jag är fett ovan, jag går och lägger mig senast elva i vanliga fall!

idag så träffade jag philip, anton och max vid bussen. max frågade om jag ville hänga med dom och skejta, men eftersom det märktes så väl att dom 2 andra inte ville att jag skulle hänka så struntade jag i det :) gick hem och var ledsen istället. städade lite och slog in julklappar. åt pizza. mådde dåligt så jag somnade i soffan. vaknade och skulle sova i sängen men det gick inte. så nu sitter jag här. har käkat fetaste bakelsen! orkade bara halva. den var gigantisk och ganska äcklig. 



saknar philip

Kommentarer
Postat av: Nonton

det var inte så! jag LOVAR att jag inte menade det så, även om det verkade som det! tro inte att jag är dum D:

2008-12-22 @ 12:24:36
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: kajsa

har redan fått min utskällning av phillennnn så det är lungan :)

2008-12-23 @ 14:15:52
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0