lots and lots of piczzzz

hola mis amigos. idag var ju jag på stan, som sagt. med mamma och ronja :D det var faktiskt ganska mysigt, mamma var glad och det gillar jag.  vi gick först på heeela baronen, ronja shoppade gärnet.  skulle fika där uppe men det var fetaste kön & inga platser. så vi gick till skafferiet och jag käkade en sjuuukt god macka, varm baugette (jag kan inte stava ok) med fetaost, rödlök och oliver. YUMMIE säger jag bara :O sen gick vi vidare till hm, var där intne sjukt jävla länge :( men det var chill för jag hittade en nyårsklänning :D:D:D:D och mamma betalade!!! :D:D:D:D:D:D:D sen vidare till expert och jag fastnade vid kamerorna, ofc- i want a lumix so bad. kollade på min kamerakärlek, bläddrade bland bilderna och GiSSA vad jag hittade där!??!?!?! HAHAHAHHA en bild på philip och frida som jag tog för superlänge sen, när philip hade hår :D hihihi kulkulkul. efter en heldag på stan så åkte vi till maxi för å köpa mat. jag älskar maxi. jag köpte nutella och nu har jag längtat hela kvällen efter att få rosta en macka å bre på den goooooooda chokladen. omg. måste göra det nu. ciao.



macka på s(kaffe)riet


philip och frida i kameran, fatta förvånngen!


fyra OLIKA sorters tartex på maxi <33


JAG I MIN NYÅRSKLÄNNING :D

Kommentarer
Postat av: Philip

omg, min mitt klänning-hat minskade drastiskt! Hot värre. Men högklackat kommer fortfarande inte på fråga :)

2008-12-07 @ 21:51:18
Postat av: Nonton

underbart vackert! nästan så man skulle gömma philip någonstans under nyår, bara för att få chansen att stöta på flickan i denna extraordinära klänning! (jag lovar att låta bli)

2008-12-08 @ 00:04:38
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahahahahah, ni är bäst.

2008-12-08 @ 07:34:00
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0