juldagen

har spenderats hemma hos philip :) supermysigt har det varit. och JAG ick en julklapp! fatta förvåningen :D vi har ätit supermycket mat, och just nu är mia och philip ute med nellie.
max och philip fick varsin ny KUB. max fick 4x4x4 och philip fick 2x2x2. hmfp. jag hatar kuber.

julafton igår var också mysigt. till skillnad från alla andra så känner jag inte för att rabbla upp vad jag fick :) men jag fick iallafall lite och jag är jävligt nöjd. (med tanke på att vi sparar 4000 spänn i månaden inför ASIEN). tack mami och papi.
imorgon ska vi till mormor å käka lite också :D:D:D:D

julen är mysig
om man bortser från hysterin. den suger. blä. längtar som ett as till sthlm. philip och jag ska chilla fett 24/7. <3<3<3<3<3 på det alltså. uffes lägenhet är BÄST.


adjö

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

chilla? iz no understands. philip says buttsecks?

2008-12-25 @ 21:04:02
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/
Postat av: p like proud

Philip getz nuf buttsecks alredy. :D

2008-12-25 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0