jag vill visst till Thailand

hej
nu lyssnar jag på regina spektor
jag hatar och älskar henne på samma gång blä.
vi har kollat på resor idag, dom har ju släppts nu- och jag drar tillbaka att jag inte vill till Thailand. Indien hade ju vart häftigare, men dom bomar ju å shit där. så Thailand passar mig fint, turistskadat som det är...
haade matteprov idag. det kändes skitbra när jag lämnade in det, var typ säker på mvg/vg. sen fick jag reda på att jag gjort två fel. och om man räknar på det så får jag G. jävla SKIT :( vill inte ha G buuhhhh. bläbläblä. aja. får reda på kemin imorgon, hoppas det gcik bra där iallafall.

nu ska jag göra årets sista läxa/uppgift. blä säger jag
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0