jag vill inte åka till Thailand

hola hola hola
jag har vart hos philip i helgen, och det har vart mys :) hatar när det är dags att åka hem. så gott som gråtfärdig är man. men som tur är så finns ju tilde där, thank god. var på 94-års kalas i lördags. det var faktiskt härligt :) fick dock åldersnojja. plötsligt gick det upp för mig hur det måste kännas när man blir så pass gammal som 94, allt borde vara ganska värdo. ingen pratar med en, folk tror att man inte kan klara sig själv, folk tror att man är dum i huvudet. gammelmormor älskar barn, hon blir helt salig. och jag kan bara tänka på att hon måste sakna det där, att springa omkring och skrika med sina kusiner och sysslingar. oh my god. jag vill aldrig bli gammal :(:(:(:(:(:(


idag har jag pluggat, nu är jag ensam och har tråkigt. sitter med philips rancidtröja på mig hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0