HALLÅ HALLÅ. HALLÅ.

ebba grön var det där ja. idag är jag faktiskt hemma, men philip kommr hit snart :):):):) blä på varannan dag, jag blir bara deprimerad. och det är jag iallafall föresten. må et vara de satans pillrerna, annars blir jag orolig. AJA,. fått reda på spanskaprovet och det var ett halv poäng ifrån MVG!!!!!!!!!!! så jävla sjukt. var säker på g- men nä. fattar det inte. han har räknat fel tror jag. kanske får se imorn :) kollar på film på både engelskan och spanskan, det är najs. pans labyrint på spanskan, SE DEN! asbra film faktiskt. även om spanska kan låta lite fjolligt.
ganska crappy dag, men det var ändå okej. fick ingen mat i skolan dock, det sög. men sen kom emma med den magiska femman och räddade min dag <3 TACK!
mattelektion imorgon som kompensation för exkursionen. jävla satan, undrar hur många som kommer gå dit? ganska många antagligen. JAG, bl.a.

nu lyssnar jag på ram di dam (http://www.myspace.com/ramdidam) dom är braaaaa och jag såg dom på rookie :):):):)


PUSS
föresten så hade jag uppsatt lugg idag. det var ett stort steg för mg och mitt pannkomplex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0