alltid samma jävla människor på stan

AAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAH
vilken låt?
vilken låt?
va va? vilken stad? det måste ju vara kalmar. hehehe

inatt så väckte philip mig. jag trodde att han sa
- vill du ha vatten?
jag blev asglad och nickade helt febrilt. då sa han
- va? har vi vatten????
då förstod jag. HAN ville ha vatten. han ville att jag skulle gå ner och hämta vatten. den jäveln. självklart gjorde jag det. det var kallt och jävligt, men jag gjorde det iallafall. vet ni varför?
neh, just det.

skolan var chill å bra. fick reda på matteprovet MVG uhuhuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så JÄÄÄÄÄVLA glad jag blev!!!!!! jag har aldrig fått mvg innan!!!! SICK :D imornbitti så ska jag simma innan idrotten, så hurtig är jag. blähhh. idag är jag föresten hemma, första dagen sen i torsdags. det är ganska mysigt här hemma, men jag saknar philip. helgen har vart superbra.

PÖSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0