worst case scenario

så JÄVLA bra låt. har aldrig uppskattat den särskilt mycket innan, men shitpommes vad den är bra. finns tyvärr ingen video på youtube. men om ni vill kan ni ju tanka låten, den finns på laaksos album; Mother am I good looking?

haft en någolunda hemsk natt. började med att inte kunde sova. vände å vred i typ 2 timmar.... kanske inte. men en halvtimme iallafall .__. hatar näre är så. keiko är vild som ett lejon på kvällarna också. efter ett tag somnade jag. vaknade vid 5nånting av att keiko bet mig å studsa runt i sängen som vanligt. han HÖGG (!!!!!!!!!) mig i näsan :( ska gå å kolla om jag har några märken. jag satsar 2 spänn på att jag har fetingmä'kerna ALLAN!!!!!!! somnade om å vaknade igen vid halv 7. keiko ofc. skrek på mamma TAAAAAAA KAAAAAAATTEEEEEN!!!!!!!!!!! sen sov jag ända till åtta :D:D:D jag hade ställt klockan på det förstår ni :)

ronja missade busssen idag. första dagen i nya skolan. hon var ledsen. stackars barn. men pappa körde henne som tur va :)

föresten så tror jag att jag har glömt att berätta att as we speak så är anton i hultsfred hoppas han har det bra...

I call you in the morning crying on the phone
glad to hear your voice but your voice has turned ice cold
It was that very moment that I made up my mind
there's no longer no use for me to try
i love laakso.

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

röstar på att vi ska döpa om keiko till allan :)

2008-08-28 @ 13:30:00
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0