slem i halsen

I HAZ IT! men trots detta irriterande faktum så har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon :D känns faktiskt ganska bra å komma in i sina gamla rutiner, även om jag mycket hellre haft ett sånt underbart sommarlov OM OCH OM IGEN mihihih.
imorgon kommer lönen och jag funderar på å bränna en stor del av den allra första dagen. klipptid på tisdag också! vet hur jag ska göra, men det blir en överaskning :D
min röst! låter som en brat från öfvre östermalm! HELT JÄVLA HEMSKT. allt pga halsmandlarna ofc. philip kände inte igen min röst igår när han kom hähähäh. funderar fortfarande på om jag drömde eller om han sa KAJSA JAG MÅR ASBRA inatt/imorse. kul om han gjordere :D 
jag svettas. om ni ser mig imorgon i skolan med fetaste svettdropparna i pannan, snälla påpeka det inte. jag har feber, ok?


länge sen ju. hos phil. saknar det lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0