ruby, don't take your love to town

solen skiner och jag sitter här inne och lyssnar på the killers! ahhh underbart ;D men jag har faktiskt vart utomhus ganska länge idag. satt och läste montecore här ute med philips keps på mig, ingen sol i ögonen här inte! helt plötsligt kommer 3 st gigantiska (läs; normalstora) getingar och sätter sig på mina HÄNdER! AAAAAAARHHGHGH så jävla äckligt. får panik och springer in ._. så nu sitter jag alltså här. the killers är bra. fett bra. verkligen jättebra. nästa gång de kommer till sverige ska jag gå å glo, å philip ska följa med. det ahr han lovat :D
imorgon kommer han hit! WIIEEEE!!!! föresten har han lunch nu hehe. hehehehehe.
jag gick upp klockan 10 idag :) keiko keiko keiko är en bra väckarklocka. idag var han helt hysterisk och bet mig i armarna, fingrarna OCH näsan. jefla katt :D skrek "MAAAAAAAMMMMMAAAAAA!!!!!!!" helt förtvivlat. farsan svarade med ett VA!? och sen hämtade han katten. vaknade senare igen av att han står utanför dörren å krafsar å tjuter som fan (keiko, inte pappa....). självklart får han komma in och då är klockan 10 så då vaknar jag på riktigt :)
förlåt om jag bara snackar om min katt. förlåt. ska försöka skriva lite interessanta saker.....


skolan börjar på måndag. klockan 13:00 är det upprop i hörsalen på lars kagg. UUUUUHHH! vill inte. + att jag har 0 kompisar så jag vet inte hur jag ska göra första dagen. hmmmmm. hmmmhmmhmmm.... :(


It's hard to love a man whose legs are bent and paralyzed,
And the wants and needs of a woman your age really I realize,
But it won't be long, I've heard them say, until I'm not around,
Oh Ruby, don't take your love to town.

She's leaving now cause I just heard the slamming of the door,
The way I know I heard its slams one hundred times before,
And if I could move I'd get my gun and put her in the ground,
Oh Ruby, don't take your love to town.

Oh Ruby, for God's sake, turn around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0