projekt: få philip att älska laakso

här om dagen (igår?) sa han; du får tvinga mig att börja lyssna på laakso. så OKEJ. det ska jag. jag ska skriva lyrics och ha videos här i bloggen. det blir trevligt för er andra också, för laakso är så jävla bra :D



Västerbron - Laakso
philip och jag var i rålandshovsparken (?) igår och skulle skejta men det var för blött. i bakgrunden såg man västerbron. vi sjöng denna låten. jag har en  bild när philip posar framför bron, den finns på hans bilddagbok.

It was time to say goodbye, I got her number and she got mine.
I got her address and I had to say;
Hey, sorry I'm homeless.

du behöver inte älska laakso. bara tycka om :)

Kommentarer
Postat av: Ze Antån

du förstör honom! bra att du bytte till blogg.se btw! mycket lättare att kommentera nu :)

2008-08-09 @ 21:36:14
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/
Postat av: kajsabajsa

jag förstör honom inte alls :( jag gillar blogg.se

2008-08-09 @ 21:55:38
URL: http://kajso.blogg.se/
Postat av: göran numero uno

spennande:)

2008-08-09 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0