Oh boy

hur längesedan var det inte som Miss Li gjorde den låten? och VARFÖR går den på radion NU!? jo, för att svenska radiolyssnare är dumma i huvudet. usch. för jag antar att radiostationerna spelar jusst det som lyssnarna vill höra, så det är ju inte bara radiostationens fel?
blä. visst, låten är sjuuuukt jävla bra. men svenskar är sega.

idag sov jag till klockan tjugo i tolv. ASSKÖNT! mitt rum ser ut som fan, så idag måste jag städastädastäda hela dagen :( 
föresten så har jag diadem på mig. DIADEM. usch, stor-panna. men jag måste. mitt hår har blivit förjävlalångt. ska ringa å boka klipptid på stans billigaste place, imorgon. puss på det va. 
å puss på laakso. HEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0