men du sover ju, du hör ju inte på

god morgon! klockan är halv tolv och jag har precis käkat frulle. riktigt jävla illa. MEN! jag är beredd att skylla allt på Keiko :D han sov i min säng hela natten, sen imorse så stängde pappa dörren å ställde in hans mat & kattlådan. för fönsternissen kom ju imorse klockan halv 8, ådå kan han inte ha en katt som springer runt här å pajjar grejjer. keiko tycker om att bita i näsor :) vaknade vid halv 7 imorse av att jag kände två mjuka tassar på min gigantiska näsa. "WTF!!!!?" ungefär... öppnade ögonen och där var denna vackra varelse, som försökte ta tag i min näsa (utan klor ofc<3) och föra den till sin mun. jag gick med på det å då nafsade han till lite. knäpp jävla katt :D jag gillar honom :) så jag har alltså legat hela morgonen å fajtats med en superpigg keiko som hoppar runt i hela sängen. sen fick jag äntligen sova, och då sov jag till halv 11 :D

idag ska jag göra absolut ingenting. undrar vad philip gör........ HHHEHHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHHEHE JOBBARN!
jag ska antagligen gå en prommis/jogga :) och så ska ronja å jag ta ut keiko på gräsmattan.
jag gillar keiko.

Skyll dig själv ingenting händer här
Men det gör ingenting om dina händer är här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0