läsarrekord!

hade jag igår. tänker inte säga hur många för det är ACK så pinsamt :D men antagligen hamnade min blogg på nån senastuppdaterad-lista så folk klickade sig hit :)

idag mår jag MYCKET BÄTTRE :D halsen är faktiskt helt ok, den gör svinont men det är ok, å febern är nog borta! helt underbart är det. inte vaknat något inatt heller, bara imorse när mamma kom in i rummet å frågade hur jag mådde. har inget minne av det, men tydligen så låg jag å slog mig själv i ansiktet å skrek DE E VAAAAAAAMT (inte varmt, vaaamt). så morsan slängde ut kaiko och öppnade mitt fönster. markus bless her liksom :D sen vaknade jag igen runt klockan 7 av att keiko himself stod utanför min dörr och skrek. så han fick komma in igen :)

nu har jag tagit mina PILLS så jag ska käka, det är tydligen farligt om man går på pencillin och inte äter ^^ mina armar har blivit smalare och jag gillar det INTE.
igår åt jag en banan & en macka med gurka. + två skedar yoghurt på kvällen :( var inte hungrig på hela dagen. det är faktiskt läskigt. förut ville jag inte äta, men nu är det bara läskigt att inte göra det.

föresten så smittar jag inte längre :) eller antagligen finns det alltid en liten risk och bli smittad, men nu när jag går på pencillin ska jag inte smitta :):):)


håreeeeet yo

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag gillar när du inte smittas :)

2008-08-26 @ 16:03:50
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0