kajsa <3 listor

Jag kommer från: yttre rymden (KALMA)
Jag heter : Kajsa
När fyller du år : 28 Augusti, det är snart :D:D
Tycker du om någon just nu : jaaaa-aaa :D

Jag samlar på : lik. haha neh inget
Gröna eller röda äppeln : gröna om dom är riktigt jävla sura! mmmh i like. annars röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen
: ingen. har ingen sån polare längre... förr var det emma å jag som kunde snacka i 2 timmar. men icke.
Gillar du golf : jag ser mig själv som en golfhatare
Vilken tid gick du upp idag : runt klockan 11
Har du sovit i din egna säng inatt : yeeeesbox, med en av mina pojkvänner
Har du strumpor på dig nu : AAAAAAAAAAAA
Hur svarar du i telefon : hej det är kajsa. ELLER heeeeeej *konstig betoning* eller kanske TJAAAAA elelr TJEEENAvad vet jag
Vad ska du göra ikväll : uuuuuuh inget :(
Vad ska du göra imorgon : träffa philips farmor och farfar :D pheeedt!
Vad vill du bli när du blir stor: veterinär har jag funderat på. eller läkare kanske för då tjänar man mucho pesetas :)
Är det okej att gråta : jaadå
När grät du senast : det var ett tag sen eftersom jag är så glad nuförtiden :D
Vilken årstid tycker du bäst om : sommar 4  shoo

Laddar du ner musik och film från Internet
: nej? :S:S:S:S:S hehe
Vad skulle du göra om du vann en miljon : resa en jävla massa :D och SHOPPA :)
Bär du glasögon eller linser : både och, glasögon atm.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : jag umgås inte med folk som inte äger minst en acnetröja :P hihi puss
Har du piercing : YESBOX! öron och läpp. ingen smiley :(
Vill du gifta dig : näääää
Vill du ha barn : jaaaa :D

Solar du ofta : när jag är på stranden duuh :)
Är du bra på att laga mat : jag är bäst
Är du flygrädd : det är läskigt när man lyfter & landar tycker jag
Hur vig är du : skitvig! omg måste vara vigast i kalmar :O
vad dricker du helst när du är törstig : vatten
Vilken är din favorit glass : MAGNUM mayan mystica :D

Tror du på ett liv efter döden : nehhh
Tycker du om sushi : har aldrig smakat, men antagligen inte
Vad äter du helst när du ser på film : chips & ranchdipp :D
Bor dina föräldrar tillsammans : yeez
Har du tandläkarskräck : haha nä :D
Vad heter du i mellannamn : ingalill & louise HEHE
Är du morgon- eller kvällsmänniska : inget av det. är en mittpådagenmännska.

Vilken ögonfärg har du : blååååååå
Vilka hår färger har du haft : haft typ alla utom rött, men det kommer snart :D
Har du någon gång gråtit dej till sömns : ooo ja. depression <3

Senaste låt du hörde : my gods - LAAKSO
Vad gör du på helgerna: "chillar"
Brukar du bädda sängen : har faktiskt börjat med det :D typ 2ggr/vecka nu :) deeeet ni
Hur många timmar sover du på en natt : när det är skola blire typ... 7 h å annars jävligt många :D
Senaste bok : läser MONTECORE nu av Jonas Hassen Khemiri :) innan dess var det SNABBA CASH av jens lapidus. rekomenderas starkt!
Har du kysst någon under den senaste veckan : aaaaa :D
Vad var det senaste du sa : ronja!!!!!!!
Önskar du att du bodde någon annanstans : jaaa
Vem kramande du senast : phinlip antagligen om inte djur räknas hehe. det är ju faktiskt lagligt
Saknar du någon nu : MM :(
Hur många lampor har du i ditt rum: 2
Vem ringde dig senast : aldrig nån som ringer mig :)
Vad är du allergisk mot : badskum?
Var du glad igår : nehhh. eller jo på kvällen när vi hade fått hem keiko :D
Vad är din favoritfärg : typ vitt/rött/blått e fiiint
Sminkar du dig : mjaa, ibland så
Hur ser ditt rum ut : LILA tapeter med affischer på väggarna..
Känner du dig värdelös : NÄ :D
Har du somnat i skolan någon gång : yeees, en gång.
Tror du på gud : haha va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0