jak er tjok

såååå äre förstår ni :D enligt philip iallafall. enligt honom är jag tjock och underviktig aight.
jusst nu sitter jag i hans rum. lyssnar på musik. nått konstigt....  john lennon vaaaaaare! nu vet jag det. och ni också. vi har precis käkat fetaste middagen med hela det här området. det var skitgott :D potatissallad + basilikapuckar å massamassa fruktgrejsimojs. typ PASSION. hehehehe mums.
nuuu ska vi snart dra till el gustavo där det bjuds på PARTAJ! partaj två kvällar i rad, ojojoj ;) föresten så vare inte jag som la ut halvnakenbilden på mig på min bilddagbok (såklart). ehhhhhhhhhhh

hihih. jo.

Kommentarer
Postat av: Albin

Jak er tjåck. Dessutom är det inget fel på halvnaken bilder... Speciellt inte på katter, eller på små hundar.



Ska nog börja blogga på allvar, igen. Ordentligt mycket. Sjukt mycket. FEM inlägg om dagen! Lite som du - Inte att det är något fel med det eller så.



Hej

2008-08-17 @ 18:09:00
URL: http://www.albinoliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0