i am a waste of time

if you ask me
if you ask me
hej. kom hem från bion för ett tag sen. satt å grät i bilrn. har faktiskt inte en aning om varför. kanske är för mycket nu bara. inget dåligt. allt är förjävla bra för att vara sant typ. börjar plugget på tisdag. ganska rädd. men resten är ju bäst. mr. pee du är bra. tänkte på soffan hos gustav å hur fulla vi va å hur jävla dumma vi har vart det senaste året. SERIÖST.å alla jävla missförstånd å jag fattar inte :D blir ledsen igen.
keiko kliver på tangentbordet RGHH.  han har blivit tjock :D mysig å fin päls :D najs najs. just nu står han på mina axlar, tuffing.

filmen var förövrigt den sämsta på jävligt länge. sen hard candy tror jag.

nu ska jag gråta lite mer, puss.

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

I've got my moments when I'm less sober.



Du är knäpp men du har en poäng. puss.

2008-08-18 @ 09:06:16
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0