*hm*

min lillasyster sitter och mumlar för sig själv. spännande. idag har jag läst min bok och käkat veganskt. spännande! fick hem det gratismaterial jag beställt från Djurens Rätt idag! en jävla massa planscher och några foldrar :D ska in och tapetser kalmar nån dag hade jag tänkt :):):):) NAAAAAAJS! ska ju försöka bli vegan igen, men det kommer bli riktigt jävla tufft. denna gången ska jag inte sluta med mjölken & äggen på en natt. får liksom avvänja mig lite långsamt... har somsagt käkat veganmat hela dagen idag. nomnomnom! har även köpt hem veganskt smör, mjukost, yoggi + massa bönor och grönsaker :D YEEEE!!!! hejja mig.

det är fint väder ute. inte ett moln.... så lång ögat kan nå... hehehe imorgon kommer philip hit :D och anton & Albin också!!!!!!! YAAAAY. vi ska titta på film. pusssssssssssss film är förjävla bra.



somebody told me - the killers
detta var den första låten jag hörde med the killers. fyfan vad bra den är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0