god morgon & svar på kommentar

HEJ
snart ska jag till skolan! inte så funny faktiskt. men jag TROR attdet blir en ganska chill dag :) engelska i 90 minuter, en timmes rast, SPANSKA i en timme, lunch, SVENSKA i en timme. FINITO :D naaajz huh? spanskan jag oroar mig för bara...
näsan = pain. näsan = ful. hatar ringen! men jag tror inte att jag vågar byta förrns den har läkt faktiskt... om vi skulle göra det idag skulle det antagligen gå åt pipskogen HEHE!
idag efter skolan ska jag hänga med philip och anton. sen ska jag hem till johanna med da gäng numero dos :D:D saknat dom like hell :(


evzor: dom visste inte, nu  vet dom. pappa är ledsen och besviken och lite deppig.
erik: nej.

(akta tjuren va)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0