frihet för få

hej
förlåt för att jag har varit så otroligt seg och inte skrivit på ett tag. jag ber om ursäkt hehe.
jag har varit upptagen med att må dåligt (fysiskt) och må asbra (psykiskt). va i stan med philip igår efter skolan, han köpte snyggaste byxorna jag nånsin sett! ibland vill jag också vara kille å va så snygg. bleee :D
sen åkte vi hem hit å åt vårullar som VANLIGT! men det är skitgott så det är okej :D sen segade vi i soffan. sen åkte han hem :( och bussjäveln körde förbi honom, så när jag precis skulle somna ringde han. han hade liftat hem med en tant från ålem :D gulligt trots våldtäktsrisken ;)
idag skulle vi ju till fuckingjävladämmet. det sög. träffa philip imorse. det sög inte ett dug. glädjeskrik istället. sen gick vi till dämmet och det tog 50 minutos. bajs. fick skjuts hem  av AGGEBAGGE! i like.

just nu sitter jag och febersvettas i snygga, rutigabyxor och millencolin t-shirt. U LIKE AIghT. blir antagligen ingen skola imorn.

heeeeeeelg
nu tack

föresten fick jag lön på fyratusen. tack markus <3

oldie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0