drömmar

jag drömde skitjobbiga drömmar inatt. vaknade upp och mådde dåligt. jag hatar sånt. det man drömmer kan få en att börja tycka om människor man hatar eller hata dom man tycker om. men ingen sån dröm inatt! inte riktigt så iallafall. usch usch usch.
vaknade klockan tolv, och det förstag tänkte var HAHAHA NU ÄTER PHILIP LUNCH. PÅ JOBBET! hihihihiihihihihiihiihih. vaknade egentligen klockan nio av att min pojkvän bet mig i näsan idag igen. morsan öppnade dörren å fnissade lite när hon såg att han hade ockuperat min mage (in your face philip). keiko är jävligt snel å söt men imorse var han bara jobbig :( "men keiko jag vill ju sovaaaa!!!!!!!!!!!!!". han lyssnade inte. studsade runt där på min mage/mina axlar/mitt ansikte och hade så väldans roligt. jefla katt :D men jag älskar honom iallafall.

idag ska jag hem till philips place i lindsdal å träffa farföräldrar. å snacka engelska. är nervös :( vadfan ska man ha på sig liksom? uuuuh.
och eftersom det inte blir någon mer blogg ikväll så tänker jag ge dagens musiktips nu:



joel alme - the queens corner
väldigt mjukt och väldigt töntigt, men jävligt bra tycker jag :D
have you ever met a girl like that?
have you ever loved a girl like that?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0