åtta nio tio de e dags å dra nuuu

jag lyssnar på hets. jag tycker att hets är jättebra, det gör inte philip :D hets hets hets i say!
min hals mår sämre än nånsin, tråkigt va? kansk inte för er, skadegladja jeflar! hehehehehe jo men seriöst jag mår apa. men inte apa nog å isolera mig från finingen himself. imorgon blire! lengtar lite....

idag har jag inte gjort någonting :( skulle ju vart med frida & gänget men nä. orkar inte. får inte :( om min feber inte sjunker tills imorgon ska vi se om vi kan få åka in akut å få pencillin, hähä. hoppas nästan på piller, jag vill inte må skit.

föresten så är hello saferide asbra (the libertines med, lyssnat asmkt på dom idag puss)
And you laugh at my jokes and I laugh at your jokes and I even like the
birthday presents you get me,
and we dance in the living room, dance on the sidewalks, dance in the movies, dance at the festivals,
let’s dance, dance.
(refrängen går; DAMN, I WISH I WAS A LESBIAN men det passar liksom inte in så jag tog inte med  det okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0