AlbinOliv.blogspot.com

för inte särskilt längesen så började Albin blogga. hans blogg var skitbra. tänkte skriva ett inlägg om hur jävla  bra den var. skulle in å kolla en sista gång inför mitt inlägg, MEN. HAN HAR TAGIT BORT SIN BLOGG.
albin; du gör mig ledsen. den var hur jävla bra som helst. jag har ju tillåmed länkat dig här på min blogg!!!!!!!! det är inte alla som får bli länkade. och så går du å raderar din blogg. jag blir ledsen.

och just nu lyssnar jag på laleh. hon är phedt bra. lyssna på han tuggar kex.
föresten så är mamma & pappa på öland å hämtar katten as we speak :D den ska antagligen heta HELGE. efter vårt hus. fett :D 


Kommentarer
Postat av: Albin

Men lägger väll upp en i september då. Och bättre än någonsin.



Men tack för alla positiva ord...

2008-08-10 @ 17:40:16
URL: http://-
Postat av: Ze Antån

WORD! du får det bli Helges hus

2008-08-10 @ 19:13:52
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0