you better pipedown

hej.image190
ganska chill dag i skolan, hade ont i magen på gympan för att jag inte hade ätit, illa. chill spanska å ganska god mat. seg SO men hyffsad musik. nisse & linus redovisade om breaking benjamin. ÄNTLIGEN en intressant redovisning (Y) gabbe satt å petade på mig å sa att tokio hotel är emo. inte lätt när man vet så lite :(

va i stan efter skolisch med mamsen å ronja. fick en tröja! tack mamma. växlade pengar å köpte tacogrejjer. fyfan va jag åt :O å imorgon ska vi käka smörgåstårta för ronja fyller år, så jag funderar på att inte äta nått på hela dagen för å sen bara trycka i mig. aldrig mer hetsätning var det, ja, jävla ätstörning.

katterna är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0