there she goes

TJA
min veggofrulle smakade mycket bra måste jag säga. testade den där nya TOFUMJÖLKEN morsan köpt hem å de var något a det äckligaste jag smakat i hela mitt liv :( skojjar inte när jag säger att jag nästan spydde. FYFAN.

skolan va helt ok, alla va cp :D inte cp som FAN VA JAG HATAR DOM utan cp som CHILL! fick reda på att det nog inte blir någon dans i folkets park! dom har inte fått några pengar :D:D:D:D:D happyme. slipper dansa med äckliga killar å få äcklig handsvett å lyssna på äckligt dansband. (ja, killar=äckliga ibland).
hade hjärt- och lungräddning istället för idrott åde va najs. nu kan jag rädda er om ni håller på å dö. ganska äckligt å blåsa in luft i dom där dockorna...... men jag e så hård så jag klarar liksom sånt!!!!
slutade halv 3 (as usual), tog bussen in till stan å åkte hem. det satt en ganska knäpp kille brevid mig på bussen. fast det fans JÄTTEMÅNGA lediga platser satte hans sig brevid mig.
HEJ KAN JAG SITTA HÄR?
aaaaaaaaah...

sen när vi va vid norrliden frågar han om jag har en penna. jag skakar på huvudet. då kollar han jättekonstigt på mig så jag säger tyvärr.
(det var en UNG kille, ingen gammal gubbe som man kanske kan tro)
nu e jag hemma å har käkat så jag knappt kan andas idag igen å nu jävlar ska jag plugga. nisse gav os 9 sidor om islam....... men de e ganska lugnt för jag gillar religion (Y)

lördag


image159

Kommentarer
Postat av: aminanananana

GLAD ATT DU ÄR TILLBAKA!

ja, klassen var lagom cp idag :D

2008-04-07 @ 19:51:34
Postat av: Dina

skön kille! x)

2008-04-08 @ 22:57:48
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0