the story of my life

alltså FYFAN vilken jävla bra låt :O en låt som handlar om att äta. hur jövla bra är int det liksom??

iallafall. butt-ice. (rebus) philip e ganska smart
idag har jag tagit fram kläder jag ska ha med mig till kreta! blev ganska lite, iallafall om man jämnför med mallispackningen.... men vi får se hur det blir.
är så jävla peppad på west coast riot :D helt sjukt! millencolin är förjävlabra alltså. take it or leave it lalala

druttens cancer-knöl har gått sönder. linus är spinkig och tovig. fyfan :( var knappt såhär ledsen när zeb dog, å han e fan HUND! katter är inte lika personliga. men jag tror det beror på att jag vet att dom ska dö imorgon (eller tisdag) som jag blir så jävla nere. när zeb dog vare liksom bara; kajsa...... zeb e död. åsen in på rummet å vilja ta livet av sig ungefär. nu har jag vetat om att katterna ska dö i typ 2 veckor. FYFAN. men det är väl för deras eget bästa, det intalar jag mig iallafall.


image189

Kommentarer
Postat av: eve

åh nej, klappa linus ifrån mig, han var min favvo :(

2008-04-21 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0