the beautiful people

så jävla bra låt :O  å så jävla snygga vi är! jag philip å phil som är the beautiful people. å erica va nog med också :D helt sjuk kväll/natt. men ack så kul. ska ladda upp bilder senare när jag är ensam in tha kitchen å inte har en nyfiken pappa å e galen lillasyster här.

här kommer ett smakprov på vad som hände igår!

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja :O tror det iallafall men jag kan ju aldrig bestämma mig!
2. har du skolkat? - jau hue
3. varmt eller kallt? - VARMT :D kreta om 4 dagar suck on that liksom
4. soligt eller regn? - sol por favor!
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - jag försöker ju! fast idag år jag pizza till frulle ((: nöjd


OM MIG
1. namn? - kajsa nilsson, ascoolt halo
2. vad heter dina föräldrar? - Ann-louise & jompa
3. vad heter dina syskon? - ronja
4. vart bor du? - NYTTORP! skogen in my heart. :(
5. hur många barn vill du ha? - vet inte! får väl börja med ett
6. vill du gifta dig? njaaaaa
7. favoritårstid? - försommar :D mmmmmmm
8. humör just nu? - trött, locket är på, hungrig.
9. sugen på just nu? - mat å en säng <3


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? - ja :O
2. sjungit? - ja :O STORY OF MY LIFE, STORY OF MY LIFE! happy moment alltså
3. blivit kramad? - ja:O
4. kännt dig fånig? - nej :O
5. saknat någon? - mja :D
6. dansat galet? - ja :O
7. klippt håret? - ne :D
8. gråtit? - ne :D
9. pluggat ? - NE :(


GREJER
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? -  JA :O
2. har du en hund? - jag har injte en, jag har tre (kool) 
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror väl på! om man e trött så är det ju bäst attt sova ensam halllllo :D
4. tror du på spöken? - va ne
5. är du mörkrädd? - ja :D fast inte lika nuförtiden
6. blev du nöjd med skolfotot? - ja :D jag va inte med HE HE HE mallis
7. är du morgonpigg? NEJ xD
8. vad vill du ha just nu? MIN SÄNG & köttbullar




likez you, i does it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0