step aside for david courtney

TJA
klockan är snart 6 å ute skiner solen (Y) så jävla härligt :D hoppas det blir pissväder när jag åker bort ^^ MUAHAHAHA å så ska det bli skitfint hos oss hoppas jag. evul. mihihihi.
fick reda på bilogiprovet idag! det vi skrev igår! som jag va 100% säker på att jag hade fått IG på!!!!! men ne. VG :O:O:O Kaj (lärarn) är nog inte så bra på att rätta...... eller så ville han väl va snäll. aja slipper förhoppningsvis sänka mig :D:D:D ganska seg skoldag förövrigt. gjorde äcklig paj på hemkunskapen. åt bara för att jag va svinhungrig. hallon + persika = inte sant :(
drog till stan med anton efter skolan å träffa phulip (he he he) å vi kirra TÅGBILJETTER! kalmar - göreborg tur & retur för....... 66 spänn!!!!!!!!!!!! så jävla billigt :D är fortfarande helt salig ^^
när jag kom hem sprang jag å hämtade cykeln. det va jobbigt. sprang snabbt. inte bra :(:(:(:( nu har jag packat lite å ska snart käka!!!!!!!! muy bueno

föresten så har jag å frida likadana brillor
lite småhäftigt :D


Kommentarer
Postat av: göran numero uno

phulip? hahahaha, (Y)

2008-04-23 @ 19:29:13
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0