so please come on

tja
skola
vaknade åva pigg, skitsoft! åt stadig frukost (typ?) åsen jävlar blev de skola. ehe. matte som första lektion är inte ett dugg chill måste jag säga. å vem fan kom på att vi skulle ha TVÅ mattelektioner på tisdagar? fuck den personen alltså. men matten är faktiskt lugn nu, pluggar inför nationella proven, första är nästa torsdag! är nog liote nervös. jag gillar inte matte.
imorgon äre nationellt i engelska. ska skriva uppsats. blä. jag hatar sånt + att min engelska har blivit skitdålig :O va serri bättre i sjuan än vad jag är nu. men ajaaa.
hade intressant biologi. snackade darwin å evolution. he he he.
åt asgod mat när jag kom hem :O nudlar med advokade, majs å paprika + sojafärssås.
har gått ner ett kilo BTW :D :D:D:D:D:
lycka

Kommentarer
Postat av: AMINA

nudlar... jag föredrar ballerina :)

2008-04-15 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0