på tiotusen meters höjd

hej
allt är inte lika värdo länge! skickade iväg ett par jobbansökningar så nu känns allt lite bättre...
segaste dagen ever idag alltså. hade först föreläsning i musiksalen med LISBET i TRE timmar!!!!!!!!!!!!!! tror inte det va en enda jävel som lyssnade. sjukt ointressant. det handlade om arbetsmiljö liksom. uuh.
sen fick vi lyssna på ännu mer folk som kom från olika ställen. alla va skittråkiga förutom snubben från LO. han va ung å rolig å liknade knäppisen som satt brevid mig på bussen igår! funny funny.

hade en sjukt hemsk natt föresten. måste berätta för jag sov knappt nått. mardrömmar är inte skiten :( hoppas ni orkar bry er;
jag å evelina å ronja gick hem på grusvägen ifrån bussplatsen. det var HELT kolsvart, vi såg inte ens varandra. vi går förbi ett ställe där vi ser massa gröna/lila/blåa lysen å hör bilar osv. vet inte hur men jag bara visste att det låg ett kärnkraftverk där. brydde oss inte så mycket om det. helt plötsligt så ser vi en tvmonitor ganska högt upp, den sitter typ i ett träd. först ären bara svart med kärnkraftverkets logga på, sen helt plötsligt ser vi oss själva!!!!!!!!!! (jag hade röda halsduken hmm). vi blir ganska fundersamma eftersom det ser ut som att vi blir filmade rakt framifrån. ronja (som går till höger om mig, ddetails) säger DEN BORDE JU VARA UNGEFÄR HÄR å räcker fram handen. DÅ stöter hon emot kameran å NÅN springer typ därifrån.......
låter inte särskilt läskigt men de va nog en av de läskigaste mardrömmarna jag haft. känslan av att bli filmad i smyg näre e kolsvart. jag vaknade av att jag slog omkring mig :( kunde inte sluta, höll på säkert en minut.
fyfan.
rysingar
usch
hoppas inte jag slog till drutten bara ._. han sover liksom breve mig <3


föresten så ska pete doherty in i finkan :(

Kommentarer
Postat av: HEHEHEHE (amina)

DET VAR JAG SOM FILMADE ER!

2008-04-08 @ 21:02:48
Postat av: kajz

fuck u :(

2008-04-08 @ 21:13:30
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: Antagligon

pete...?

2008-04-08 @ 23:16:01
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/
Postat av: jennifer

men han får tydligen heroin i cellen, så jag tror att han kommer klara sig ut levande, vilket är bra

2008-04-18 @ 19:48:25
URL: http://undo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0