nofx

lyssnar jag på
har lite tråkigt men FOLKET vill att jag ska blogga igen
aha (i)
en lista liksom
jag e så jävla smart!


Har du skolkat?
JA
Har du blivit utskälld av läraren?
JA
Har du glömt att göra läxan?
JA
Är du duktig i skolan?
ja hehehe
Fått MVG?
JA
Fått IG?
på prov, men ej i nått ämne :D
sämsta läraren på skolan just nu?
eh lisbet om hon räknas
Fuskat på ett prov?
JA
Bästa läraren just nu?
peter!
Roligaste läraren?
nisse när han e glad
Segaste läraren?
annviol
Längsta dagen du har?
torsdag :( fett jobbig
När slutar du på fredagar?
2 :D
Dina klassföreståndare?
karin, johan & ANNVIOL
Vilken färg på ditt skåp?
svart yeyeah
Vad åt du idag i skolan?
konstig gryta med fejkkött å riiiiiiiis
Vilka åt du med?
amina paulina johanna å moa!
Åt du i caféet idag?
ne finns inget jag kan äta där -_-
Roligaste lektionen idag?
EEEEEEHHHHHHH........................ so:n va aschill för jag å amina snackade bara MAT <3333
Hur många pennor har du i ditt skåp?
haha typ 5
Vad gillar du inte med skolan?
lektionerna. COOL JAG E
Vad gör ni på era svenska lektioner?
redovisar om iPods


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0