monday monday

hemskt trött idag. locket på fortf.?
hmmm
unnade mig själv att inte va med på gympan tillåmed. de va ju soft iallafall.
vi har 10 sidor religionläxa :( inte kul!!!!!!!!!!
aja mvg på historiaförhöret eller hur amina ;);););););); ehehehhee
h-ä-r-m-i-s
(inte amina)

här kommer de utlovade bilderna iallafall. (för er som orkar)


1 & 2; kajsa & philip framför millencolinsignering. kind off bevis.
3. framför örebro slott. ascoola turistas
4. tysta mari, ett av förbanden. ett snyggt punkband. asbra :D
5. MILLENCOLIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. pose i hissen på vandrarhemmet. snyggt.
7. kajsa. glad? trött? nått annat?
8. ful pose påväg hem. min SMILEYYYYYYYYYYYYY <3

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

locket är av! gutt som tusan. Är fortfarande trött som fan, längtar tills det blir mörkt så att jag kan sova. Ledig imorgon också, UNDERBART!

2008-04-14 @ 18:00:50
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajsa

fyfan för dig :O:O:O:O
jag är tröttast, så JÄVLA jobbigt. det märktes tillåmed i skolan. angelica kalla mig blek.
hmpf.

2008-04-14 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0