mest punk







Ett roligt brev från Markus. pdf
jag rekomenderar! tanka skivan åsen sitter ni å sjunger med i alla texterna, det är precis det jag gör atm.
hela markusevangeliet är så bra så jag bara vill citera varenda bit ur varje låttext. men det skulle ju ingen orka läsa igenom iallafall. men ni ska få en teaser! kolla 03:35 på videon så kan ni också sjunga med!!!!! hihiih;
O jag stal Emma från Anders som var trummis i bandet. Han grät o sa att allt var lugnt
Vi ville spela surf men det blev mest punk. Hårt skoningslöst o tungt
Du hade slutat äta när ni slutat prata. Du hata allt o ville dö o det anförtrodde du mig o sa
"Markus jag är din tjej men berätta inte för nån du verkar va sån man kan lita på"
Men jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte va tyst o dan efter läckte det ut
o du gjorde slut

ur låten - ibland gör man rätt ibland gör man fel - som helt klart är en av de bästa på skivan :)
min favoritlåt just nu är iallafall; det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp
den e nice å har bra text

imorgon åker jag till kreta
hinner blogga innan dess dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0