maybe i ask too much

tja



jag är trött som en flodhäst. och fet som en flodhäst också för den delen. jag åt kött idag! french hot dog <3 ska försöka äta ungefär var tredje dag, så att magen inte kollapsar när jag ska äta 1000 kg fetaost på kreta. 6 dagar kvar!!!

igår var det kulturnatt på stagg med massa roliga framträdanden. va där med philups å anton såklart. dom vanliga liksom ((:. satt å spelade cooking mama till ett skitcoolt band som spelade nån sorts psykadelisk musik. gillade det VERKLIGEN. sen på kvällen vare ju las palmas. bidragskungen & missbruk beviras va supernajs, resten blev väl lite för mycket. gick till bussen å väntade en halvtimme på en nattbuss som aldrig kom. surt. som citron. började gå mot norrliden. fick gå sista biten själv, men de va lugnt för jag e SUPERMODIG hehehe. sprang typ ._. hoppas ingen såg mig haha :D kunde inte sova sen :( va skittrött å klockan va fan halv två! men icke!!!!!!!!! frös ihjäl å hade skitkonstiga drömmar å tyckte jag hörde folk å allt :(:(:(:( vaknade skitpigg imorse. klockan 6. fett onödigt juuuuuuuuu. duschade på 5 minutos åsen va det 2½ timme tills skolan började. tänkte att jag skulle plugga islam men jag fastnade framför tvn istället. å fyfan vilken frulle jag åt :D helt sjukt gott. gick till skolan å va tröttaste ungen där. lika trött som i måndags. illa. gick hem efter 2 lektioner + en håltimme. eller ah jag drog till stan för å ta bussen hem. klockan va 12 å bussen gick halv 2. ringde mamma å blev hämtad :D åkte till maxi å hämtade tårtorna å käka korv. yummiiiiiiiii......

nu är gunder här. han kom 2 timmar för tidigt ^^ vid 6 kommer alla andra.
längtar lite tills imorn tror jag. måste sova först. åhfyfan va skönt det ska bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


image183


 


 


 

snackat med snyggfejs :O han e bra.
bara det inte blir som förra gången heeeeeeehehehe


Kommentarer
Postat av: göran numero uno

korv är gutt (Y)
Hälsa grattis! :D

2008-04-18 @ 18:01:10
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajsa

hon tackaR :D

2008-04-18 @ 19:41:25
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0