jag når örat, jag kör e20 norr

hej
nu ska jag försöka förklara allt som hänt de senaste dygnen. helt klart det bästa som hänt i hela mitt liv :D :D:D:D
mötte philip på centralen vid 9 sen hoppa vi på tåget!!!! jag va skitnervös för jag tyckte det va läskigt å åka tåg (tyckte, nu e jag pro). efter några byten, utspillt kaffe å panik va vi framme i örebro. hoppade av på fel ställe :D men som tur va så hann vi på tåget igen inna det hann åka! hahahaaaaaa. när vi väl kom fram till örebro CENTRAL (inte södra) så ösregnade det å vi visste inte vart vi skulle åååh hhaha men vi hade karta å paraply så det löste vi! fyfan vilket väder det va asså.... deprimerande. kom fram till vandrarhememt efter att ha frågat en gubbe med snygg piercing. men vandrarhememt va låst!!!!!!!!! receptionen va stängd. jag kände mig ledsen. vi stod där i regnet å va skittrötta efter att ha gått ganska långt (iaf jag hehe) å vi kom inte in!!!!!! klockan var typ 2 å dom skulle komma tillbaka vid 5. philip vrålade lite men just då så kom 2 snubbar å öppna dörren!!!!!!! stockholmare som undrade om e fanns en ica i närheten. YESBOX svarade vi å förklarade vägen. sen gick vi in å lastade av oss åsen gick vi också till ica å köpte spaghetti å tomatsås! haha det blev vår mat den dagen. det var hyffsat gott.....
sen halvsprang vi ända in till stan för att vi va sena till signeringen å skviaffären najzprajz.. vi missade när nikola spelade men de e LUGNT för vi har TRÄFFAT MILLENCOLIN.
<3
<3
<3
så fina dom är. lovelovelove. först hade jag bara tröjan å philip hade bara biljettgrejjen från ticnet. men sen köpte vi posters å ställde oss i kön igen. å dom kände igen oss. asså hur jävla älskvärt är inte det???? mathias sa HELLO.. AGAIN! åååååååååå va bra. dom var trevliga prickar alla 4.
sengick vi tillbaka till vandrarhemmet (fatta hur mkt vi gått) å fixade lite grejer å lämnade tröjan åde åsen GICK vi tillbaka! in till conventum å träffa mathias på vägen hehheheeee. philip köpte en superdupersnygg grå millencolintröja inne på conventum. är grymt avundsjuk :D min röda ska upp på väggen!!!!!!!
iaf så va spelningen hur sjukt jävla bra som helst. dom öppnade med penguins and polarbears. så jävla klockrent. dom spelade bullion
dom spelade mr clean
dom spelade ray
dom spelade e20 norr
sjukaste jag vart med om. kände mig inte ett dugg emotionell atm men nu efteråt när jag kollar igenom videosarna å bilderna så fan...........
m i l l e n c o l i n

efter det så stack vi till vandrarhemmet å kollade på pulp fiction med stockholmarna. dom är supertrevliga boyzzz. pulp fiction va ganska dålig men jag halvsov så de va väl inte så konstigt..


IMORSE så jävlar piercade jag smiley på mig själv. va ganska nervös (men inte mer än philip) men de gjorde inte ett dugg ont. lite besviken. men fyfan va svårt det va å få i smycket.... philip är fixarN (Y) TVÄTTA DIG!
i like min smiley. den e snygg å känns knappt. gör bara lite ont. ska nog bytra till större smycke sen, men bara kanske.
sen åkte vi hem med tåget. det var supersegt å vi va trötta_kidz.
har ätit nu åde ska bli så jävla skönt å sova
adios

(Ska lägga ut knäppa bilder här sen. typ imorn)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0