jag kommer tappa det när som helst

tja
varit utan bloggen skitlänge åde känns faktiskt förjävligt. det finns så mycket jag tänkt blogga om men nu blir det inte av för jag hatar att skriva om saker som hände för 4 dagar sen.
iallafall så bestämde jag å evelina att vi skulle vara veganer fram till hultsfred. vaknade vrålhungriga på lördagen, vågade inte äta så mycket eftersom vi inte hade så stor koll på vad man får/inte får äta. visste tillexempel inte att man fick äta bröd, eller pasta. så det blidde äpplen. skitbra verkligen.... fixade lite redig mat sen dock!
på söndag åkte jag å mamma till maxi å handlade veganmat. nicenice. hittade inte så mycket....... ska in någon dag å leta sojafärs å liknande sen! :)
fattar inte varför alla ska klaga så jävla mycket hela tiden. inte en enda människa har sagt till mig, BRA KAJSA (ingen förutom eve då). allt folk säger är fyfan vad töntigt och varför?
varför? därför. tänker inte säga varför för då får jag bara en jävla massa skit för det å mår ännu sämre (nu fattar ni varsågoda idioter). blä.

va fett ledsen igårkväll å låg å tänkte en massa å kom fram till att dinas idé om att leva ensam låter jävligt bra.
(kom också fram till att jag slösat nästan ett år på att tycka om en kille som är ganska dum å jag tror jag hatar honom ibland men det skulle jag aldrig kunna säga till honom)

hejdå
(skolan va okej idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0