fruktsallad

hej
värsta dagen (nästan värre än igår!!!!). va först tvungen å cykla till telenor ute på varvsholmen. det va kallt men soligt. de va ganska kul på telenor! skulle helt klart kunna tänka mig att jobba där. fin utsikt hade dom ju också ;D
sen cyklade vi till dressmann inne i stan. va där 20 minuter för tidigt så vi vänta på en trappa utanför begravningsbyrån... sen kom nisse å vi gick in på dressmann.. hon tjejen fattade inte varför vi va där. STUDIEBESÖK sa nisse! jaha sa hon, men jag har inte fått  nått samtal. blablabla ute på giraffen skulle däremot ta emot några idag.
._.
vi hade kommit helt fel. fick cykla till giraffen åde va JÄTTEKALLT :( va där å lyssna på ett tråkigt jävla möte i 40 minutos. det sög mycket hårt. sen vare bara att cykla tillbaka till nova.
FYFAN!!!!!!!
frida å jag åt åsen kom amina å johannis med. jävligt länge jag va så trött i skolan :( ådå självklart vare en till bajsföreläsning i musiksalen med lisbet.
:(
nu ska vi skriva en jävla rapport och ett cv.
orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


va i stan med mamma efter skolan en liten stund. köpte en bikini å en chokladgrejja för veganer<3 så jävla gott. serri jag svimmade nästan av smaken. bikinin är fin iallafall men nu jävlar måste jag börja svälta om jag överhuvudtaget ska använda den i sommar.
:(

jag äter fruktsallad. med kanel. kanel måste fan vara den bästa kryddan. efter citronkrydda<3 skulle inte klara av vegangrejjen utan citronkryddan! den räddar advokadon å färskosten.
adios

MILLENCOLIN AUHUHUHOÄLlÖÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0