From the beautiful people to the rest of the people

TJA
philip tvingar mig å blogga på WORD, jag kan inte logga in på bloggen, men eftersom jag inte har word så blir det wordpad! sucks men de e chill för jag lyssnar på markus så de e OKEJ! ALLT E OKEJ! nej kajsa allt är inte alls okej, du är inte okej. känslokalla jävel. tycker synd om mamma. å pappasom tycker så synd om mamma så han mår dåligt. hmpf :( iallafall; satt å lyssnade på millencolin på bussen till skolan. JAHA? OVANLIGT? inte ett dugg. men jag har lagt in alla deras låtar så imorse då JÄVLAR blev de shuffle! shuffle e så jävla bra. helt plötsligt lyssnar man på låtar man absolut inte skulle lyssna på annar. min nya upptäckt; PEPPER!!!!!! så jävla bra låt :O:O:O:O visst har jag hört den innan, å visst har jag tyckt den är bra. men den är ju helt underbar :D You know it's up to you. You always have an option. to choose what you wanna do, take control or run and hide. It's OK to take a fall, if you have good intentions. As long as you give it all, you'll feel good inside. tänker på gymnasieval :( ingen aning om hur det blir. handel........ turism...... mmmmmmmm jobba utomlands <3 men man måste ju ändå plugga vidare. suger mycket.

 biologipriv imorn å jag har inte pluggat, FAIL!!!!!!!! hade inte pluggat till spanskan idag heller :O fyfan för dig kajsa, du skulle ju sköta skolan. i höstas va jag fan el pluggo mas grande (mmmmmmspanish<3). men inte längre som sagt. lite synd!

(3 dagar till kreta) aspeppad på springbreak å sen FEST! :D

föresten är jag MACHOSIST, inte sadist, det har blivit fel där. Och pappa är stockholmare och pratar roligt. Men det är okej. Hip-hop är inte okej.

föresten så borde alla läsa denna blogg för den är tuffilishiously. (H)

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

fett bra blogg! Det är inte okej.

2008-04-21 @ 22:36:44
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0