fan

va arg för att jag inte får nån tårta på fredag å gick å la mig fast jag inte ens va trött. då va klockan fem. vaknade kvart i tio, ASBRA KAJSA, VERKLIGEN.
är så jävla sugen på taco men får inte ens äta det.
självklart ska ronja ha gräddiaste tårtan å när jag frågar jaha men vad ska jag äta då? kör hon ett äkta cf å svarar
jag vet inte :P:P:P:::P:P


skolan va zuperzeg. hade ju nationellt i engelska imorse å jag skrev en djup text om min mp3 å hur mkt jag älskar den.
vill ju ha en ipod.
hade världensdrygastejävlahemkunksapslektion också! fick inte ens laga mat å ofc ble jag ledsen för mat e de bästa som finns :<:<:<

kanske ska in på kulturnatten på stagg imorn. får väl se hur det går med det.





image182
så-jävla-bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0