dan före... örebrodan

TJA
satt å läste igenom folks bloggar å blev jättesugen på att skriva nått jag med. jag är verkligen beroende av å blogga. det är ju jättekul! sen skriver jag ju faktiskt för mig själv. det finns många små detaljer som bara jag fattar ska ni veta :D
men det är ju inte fel å visa uppskattning heller!

idag är det fredag å amina å john hade jouren = jag va ganska ensam på håltmmen. men jag hägnde med sofia å dom åsen kom ju johannis med så det va lugnt :) tacos till mat idag!!!!!! supergott. hämtade tillåmed låtsasfärs två ggr å magnus tyckte nog jag va tjock för jag åt så mkt. jag har fått gravidmage 24/7. känns förjävligt men vafan ska man göra åt det liksom? funderar på å ta en powerwalkprommis men FAN va töntigt det känns. aja vi får se hure går.
efter skolan åkte jag in till stan för att byta mina bikinibrallor som är förjävla stora (kanske passar om 2 veckor tjockis?). men precis som jag trodde fick jag inte byta, inte ens fast jag sa att jag fått dom i present ;o
sen gick jag till LIFE å köpte fuskchokladen. kassabiträdet kände igen mig å vi snacka lite sen önskade hon mig en trevlig helg. älskar sånna människor :D vi är typ bästa kompisar nu (snackat 2 ggr)!
hittade albin å anton på GAME å vi stack å satte oss i solen vid centralen å bara chilla. efter ett tag kom pelle springandes, det var trevligt. sen gick han å då ringde philip å sa atthan såg oss. han satt på centralen. sa att han sett oss ungefär 5 sekunder, men jag tror han ljuger. e nästan säker på att han iaktagit oss hela dagen!. han är så stalkig av sig hihihh. han hade gömt på centralen inför imorn (Y) längtaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsåjävlamkt.
klippte av pappas hår å fick hundra spänn. totally värt. dom ska jag äta upp imorn! om jag hittar nån veggomat dvs.

superdupermegaångest näre gäller gymnasiet :( är inte säker på om jag orkar plugga ÄNNU mer efter att ha pluggat i 12 år. just nu är jag faktiskt mest sugen på att gå handel eller omvårdnad (trore eller ej). eller typ entreprenörsskap eller vadfabian det heter. jag vill ha ett jobb.
bajs


öreöreöreöreöreöröeröebro



Kommentarer
Postat av: göran numero uno

vadå stalkig? ;O föresten har du bara bloggat 2 gågner idag! längtar som fan till pennybridgeeeeee

2008-04-11 @ 20:45:43
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: Antagligon

you shall go... Hultsfred! mina föräldrar kommer paya lägenhet och käk. fatta vilken happy kid jag blev. kommer få studiebdraget prexis som alla andra!

2008-04-11 @ 22:29:52
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/
Postat av: kajsa

men alla har kanske inte rika päron??????? dom skulle aldrig betala sånt å jag e ganska glad för det faktiskt.

2008-04-12 @ 07:02:35
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0