bad cash quartet

lyssnar jag på, låter mycket bra måste jag säga!

å för er som inte fattade grejjen med förra inlägget så skrev jag alltså ett inlägg i wordpad åsen skickade jag det till PHILIP som loggade in på min blogg å publicerade det, snälllt :) jag skrev fram till peppad på FEST sen äre inte jag som skrivit ((:   "jag är machosist" liksom... nä :D föresten borde ni läsa surfinginmyroom.blogg.se
han skriver superbra :D

idag va jag i skolan ofc åde va ganska BRA!!!!!!!!!!!! fick reda på nationella provet i svenska, VG blev det :D:D:D fick MVG på muntliga delen å jag e stolt som en groda. NfarN indeed! fick även reda på religionen å jag fick mvg:D:D:D så jävla guuuttttt. synd att de gick dåligt på förra förhöret, annars kanske jag skulle kunna höja mig i det ämnet. men AJA :)
hade ju biologiprov också
xD
ska fan börja plugga
det gick förjävla-jävligt. kommer nog få göra om G-delen :( men så gåre om man inte anstränger sig (Y) i'm worth it.

ronja fyller 13 år idag!!!!! hon fick en elgitarr å förstärkare :O:O:O skulle vart fett avis om jag spelade. men nu är jag inte de å det känns skönt :D blir alltid avis annars! så nu är hon äkta rockstjärna kan jag säga er! käkade smörgåstårta till middag åfyfan va gott det va :D:D:D:D
nu ska jag nog plugga lite hemkunskap! hejja mig .D:D:D


i övermorgon

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

haha, thnx!

Elgitarr?? NAIS! hälsa grattis! men fyllde inte hon år
för typ 5 blogginlägg sedan?

2008-04-22 @ 18:29:40
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajzaaa

hon hade kalas för ungefär 5 blogginlägg sedan :D idag fyller hon tonåring den jäveln! hon hälsar tack(igen) ^^

2008-04-22 @ 18:45:39
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: Anonym

heja kajsa

2008-04-22 @ 21:51:09
Postat av: evsor

DET VAR JAG HIHIHIHIHIHI, busigt

2008-04-22 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0