10e

yoyoyo
dagen började faktiskt med ett fysikprov. det gick jättebra tror jag. svarade visst fel på sista frågan, men den va knäpp så de e chill. mvg hoppas jag på!
sen va det ju så att jag å elin hade jouren idag! superdupersegt faktiskt. fixade mackorna å jag har aldrig vart så sugen på OST i hela mitt liv. som fika åt jag en torr fralla liksom....... dom borde ha veggoalternativ -_- vi satt där hela dagen...... mycket segt. ögonkontakt med min lillaman å snackat med min störreman som inte ens e fin längre.
å max kissade på sig HAHAHaHHAA skrattar så fort jag tänker på det..... han kommer fram å ser väldigt ledsen ut å säger; det har hänt en olycka. sen tittar han ner på sina braller. HAHAHAHAH fyfasiken va jag skrattade :') men han fick papper sen så han klarade sig nog ;D: (det var varm choklad, han kissade inte på sig på riktigt ._.)
idag åt jag falafel å quinoa (hejstavning) med MAJS och squash! superdupermegagott :D falafel=basföda. ganska hemskt. tror jag kommer tröttna på det snart.... men än så länge äre supegott :D vetefan va jag ska käka i örebro....... :(
blir väl torrt bröd. MEN DET ÄR OKEJ FÖR VI SKA SE VÄRLDENS BÄSTA BAND
i övermorgon.
det är synd om er för ni förstår verkligen inte hur stort detta är. för ett år sen kunde jag knappt drömma om å se dom live men liksom. aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
blir inte förvånad om jag börjar lipa alltså. tror inte det, men det kan hända. jag är väldig emotionell ;)



amina är ful :)


elin posar järnet (inte haha)
:D

Kommentarer
Postat av: du är ful

snackat med din stora man? :o
TELL ME EVERYTHING!

2008-04-10 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0