you set me free

hej hej hallå.
idag har vart en lagom bra dag. jag har bara vart hemma (som vanligt) å slöat. hade tänkt plugga en jävla massa, men så blev det visst inte.
har ju spanskaprov nästa vecka. uuuuh. det kommer gå åt helvete.

satt å drack kaffe å käka macka här utanför, å bläddrade i gymnasieguiden (o_o) när jag PLÖTSLIGT ser en annons som frågar:
ÄR MUSIK LIVSVIKTIGT FÖR DIG?
jaha, det finns visst en gymnasium i hultsfred med programmen media och ljud & handel och arrangörskunskap.
eller nått sånt där.
med fräscht boende.
det är ju helt jävla perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLUS att jag får flytta hemifrån, precis som jag vill!
jag kommer gå på en skola med folk som är extremt intresserade av musik, hur jävla underbart är inte det!?!?!?!??
så jävla glad att jag hittat nått jag verkligen vill :D

förövrigt är babyshambles jävligt bra,
hej

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0