the hives

måste vara ett av världens bästa band

so in the morning
giddy up
and in the evening
giddy up

muahahaha.
idag har vart en otroligt seg dag måste jag säga.
amina är SJUK så ungen var inte i skolan = segare än vanligt 8(
men jag klarade mig :)
jag ägde så jävla hårt på idrotten, det är bara å erkänna.
svettiga ryggar är inte OK by the way,
blä.

har ändrat mig näre gäller gymnasieval.
har itne lust att flytta ut till en håla.
visst att jag bor i en håla nu, men att flytta till en TILL håla där man inte känner nån?
nej tack.
tror nog det blir media på kagg iallafall.
men jag hinner ändra mig 100 ggr till som sagt.

egentligen borde jag plugga nu
har biologiprov imorgon
sexual&samlevnadskunskap
HAHA skitlätt tänkte jag
men icke,


evelina ska komma ner hit på höstlovet <3333333333333
party up!
vi ska ha mest skoj, som vanligt!

miss lis nya skiva är föresten cpbra.
bababababababaaaaaaaa.
älskar :D

everyone's a loser in the modern world
puss på hives

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0