svensk punk, jao

idag åkte jag och emma till stan.
"hängde" lite vid margaretaplan (?) med philip.
träffade håkan gjorde vi också! :D aslänge sen jag snackade med honom juuuu. han e rolig!
han tycker min piercing e ful.
hmpf.
sen gick vi till biblan å hängde lite där. emma å jag alltså. fixade lite.
lånade FEM (!) tidningar en bok å 2 skivor :)
asmysigt.
svensk punk 1977 - 81. heter boken. ska läsa när jag orkar. just nu orkar jag inte särskilt mycket kan jag säga dig.
imorgon blir det simhallen med amina johanna å kanske sofia, sen hem till sofia å sova där. sen på torsdag kommer älsklingsevelina :):):):):):):):):):):)
party on friday.
myyyyyyys.
och om det är någon som vet någon bra film kan ni ju tipsa mig. eftersom det är 250 000 läsare/vecka så borde ju nån faktiskt komentera lite. hhöhöhöhö.

tänker hela tiden att FAN JAG MÅSTE LYSSNA PÅ JENS LEKMAN, HAN E SÅ JÄVLA BRA!
men jag glömmer det lika fort.
för mycket mando diao i mitt huvud.
menlyssna på jens! han e riktigt bra
inte ronja.
hihihihih
för er som inte fattar kan jag säga så mycket som att min syrra läser min blogg, å varje artist jag tipsar om laddar hon ner å blir helt galen av. inte så kul att ens syrra har exakt samma musiksmak som mig.
lite kul, men inte jätte.
ok?

köpte godis idag :(
åt lite. sen mådde jag illa. sålde det till pappa (som vanligt alltså)
nu tror jag att jag ska sova.
nej.
men ah.
jag e trött


Du visade mig nånting som jag inte trodde fanns
nånting som gjorde att det obehagliga försvann
du skakade om mitt huvud och förstorade min pupill
och tog mig till ett ställe där man gör vad fan man vill
behöver väl itne ens berätta vilken låt det är?

svensk punk = det bästa som finns?

Kommentarer
Postat av: göran

wihhhiiii, jag hittade kommentar funktionen!!!! :D

2007-10-31 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0