superblandning

HEJ HEJ HALLÅ!
idag är FEEEEEST! hihihihihihihihihi. amina ska ha födelsedagsparty :)
skoj skoj skoj skoj!
men först ska jag diska, åsen måste jag hinna duscha och allt det där.
stressat kan jag säga er!
för å bli superpeppad satte jag på en skiva jag fixade i början av sommarn, döpt till; superblandning.
OJOJOJ tänker ni, vad kan det vara?
PUNK!
en hel skiva med bara PUNK.
underbart bra.
just nu lyssnar jag på ingenting alls - mimikry
saknar hype!
och grejen är ju den att jag inte kunde några låtar då, hade inte ens hört särskilt många.
ganska synd.
men snart ska jag se mimikry igen!
det har jag bestämt.

band jag ska se;
mimikry
millencolin
moneybrother
florence valentin
the hives
kristian anttila
the sounds

om jag dör innan jag inte sett alla dom här så kommer jag bli till ett spöke som åker runt på jorden i 10 miljarder år för jag är så olycklig.
hihihihihhihihihihihihihihihihihihih.




(nu lyssnar jag på religioner - coca carola, mmmmmmmmmmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0