so i don't look back

egentligen är jag alldeles för trött för att blogga, men hur jobbigt kan de vara?
idag hade vi inställd syslöjd!
känns hemskt att säga det, men fyfan va najs att ann-wiol faktiskt kan bli sjuk ibland!
brudarna satt i bildsalen & målade, och amina & sofia hade jouren
så jag hängde först med gabbiegay å sen med kusindanny
ganska najs att danny börjat på nova faktiskt
sen att hans kompisar är lite galna kan ju inte han rå för ;D
hade håltimme 3½ timme. DET NI!
sen hade vi gympa & sen elevens val.
segtskit
gissa vad jag fick på fysikprovet, btw?
den som gissar rätt får en femma. fast ni som redan vet resultatet kan ju hålla käften :D

nu måste jag snart fortsätta med pluggandet.
spanskaprov + religionsförhör tomorrow
ajajaj


i don't need no drugs to make me high
i don't need no pills to make me calm
i don't need no bitch to make me wild
i don't need no booze to make me warm
there is only one thing, yeah hunny all i need is you.

all i need is you - miss li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0