pluggpluggplugg

nu har jag pluggat oavbrutet i ungefär 2 timmar.
okej jag ljög, några avbrott har det varit. men inte särskilt många, å inte långa heller.
jag är stolt.
tror seriöst att det är det längsta jag nånsin pluggat :)
YEAH
svenska, biologi, fysik & nu religion.
mvg mvg mvg mvg mvg mvg.
ig.
hade ju matteprov idag. HAHA det gick åt helvete. på riktigt. tror aldrig det gått så dåligt på ett matteprov för mig x)
damnnnnnnn.
men jag är lika glad för det. (huh?)
so:n idag va cp.
linus & carl slog nils.
VA HEMSKT! tänker ni då.
men nä, nisse sa åt dom å slå honom (nisse i klassen, inte lärarn)
så dom satt å bitchslappa (?) han i ungefär en kvart.
jag å amina satt mest och sa
NEJ NEJ NEJ LÄGG AV DÅ E NI CP ELLER NEJ NEJ MEN VAFAN GÖRE INTE DÅ
men tror ni dom lyssnar på oss?
icke sa nicke

kristian anttila är bra.
det är jag som är drömmen om amerika.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0